Retourneren

Heeft u een verkeerd product besteld? Of heeft u het product niet meer nodig? U kunt retourneren. Wel gelden er strikte voorwaarden. Het gaat immers om hygiënische producten.

Terugsturen

Een bestelling kan geretourneerd worden. Doe dit binnen 14 dagen en zorg voor een ongeopende en onbeschadigde verpakking! Wilt u retourneren? Stuur ons een mailtje of een appje met uw bestelnummer en stuur vervolgens het pakje terug.

Retouradres: Bringme Carestores BV, Van Vollenhovenstraat 1C, 3016BE, Rotterdam

Wij maken na ontvangst (en controle product) het volledige aankoopbedrag naar u over. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Het terugsturen van producten is uw eigen verantwoordelijkheid. Verpak het product goed en verzend met track&trace. Bewaar de track&trace!

Let op: Sluitzegels dienen intact te zijn. Verpakkingen die open zijn geweest nemen wij nooit retour. We kunnen de veiligheid en hygiëne dan niet meer garanderen. Geopende hygiënische producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

DHL brengt retourkosten bij ons in rekening als een pakket na twee keer niet kan worden bezorgd of niet wordt afgehaald bij een servicepoint. Deze retourkosten komen voor rekening van de klant. Wanneer u een deel van uw bestelling retourneert – en daarmee het bedrag van de bestelling onder de €40 komt – heeft u geen recht meer op gratis verzending. Het verschuldigde bedrag wordt dan verrekend.