Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden iedere werkdag tot 22:59 uur. Tot 22:59 uur besteld = morgen in huis. Op zaterdag wordt niet verzonden, op zondag gaan we ook tot 22:59 uur door. Dit houdt dus in dat bestellingen gedaan in het weekend maandag in huis zijn. Deze tijden gelden voor Nederland!

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

We verzenden met DHL. Klanten ontvangen altijd een track&trace. Zendingen naar België worden met Bpost verzonden.

Kan ik een pakketpunt kiezen?

Ja. U kunt via de track&trace kiezen om uw bestelling op een pakketpunt (incl. automaten) te laten leveren. U kunt alleen kiezen voor pakketpunten van DHL. Ook kunt u in de track&trace kiezen voor een andere aflevertijd of een plek rondom het huis aangeven als plek van levering. Op deze manier kunt u uw bestelling dus ook ontvangen als u niet thuis bent.

Klopt het dat ik geen track&trace krijg?

Nee. Als u geen track&trace krijgt is er waarschijnlijk een foutje in het emailadres gemaakt. Neem even contact met ons op. Wij kunnen uw emailadres dan verbeteren en de track&trace handmatig doorsturen. Geef altijd uw bestelnummer door als u contact met ons opneemt.

Kan ik 2 bestellingen samenvoegen?

Helaas lukt dit vaak niet. Dat komt omdat wij orders snel inpakken en ook snel verzenden. Alleen op die manier kunnen wij onze verzendbelofte (tot 22:59 uur besteld = morgen in huis) waarmaken.

Hoe werkt de vaste klanten korting?

Als u bij ons bestelt, ontvangt u een flyer met kortingscode bij uw bestelling. Op die flyer vindt u een kortingscode. Met die code krijgt u 10% korting op uw volgende bestelling(en). Naast deze flyer verzenden wij nieuwsbrieven. In onze nieuwsbrief communiceren wij ook kortingscodes. Als klant ontvangt u de nieuwsbrief automatisch. Uiteraard kunt u zich altijd afmelden.

Kan ik retourneren?

Ja. U kunt uw bestelling retourneren mits de verpakking van de producten niet is geopend. Een geopend medisch hulpmiddel mag niet retour. Lees meer over retourneren.

Naar welke landen verzenden jullie?

We versturen naar veel landen binnen de EU. Uiteraard naar Nederland en België, maar ook naar Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Denemarken, Bulgarije, Italië, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Zwitserland, Zweden en Spanje. We doen dit als service naar Nederlanders die in het buitenland verblijven. Staat het land waar u verblijft er niet tussen? Neem contact met ons op. Misschien kunnen we ook naar dit land versturen.

Worden de producten vergoed?

Voor de meeste mensen met diabetes type 2 geldt helaas dat diabeteshulpmiddelen niet vergoed worden. In sommigen gevallen kan er wel een vergoeding zijn. Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het ligt aan de polis wat er precies vergoed wordt. Wij kunnen helaas niet zeggen of er in uw specifieke geval wel of niet vergoed wordt.